Memorial Weekend

I fredags kväll åkte jag och Casey till North Carolina tills hans föräldrar. Kom fram vid 2am (lördag morgon). På lördagen drog vi till stranden i flera timmar och jag brände röven av mig även fast jag hade solfaktor 30...Helgen har bestått av sol, strand, god mat, lite träning, skratt -en mysig bra helg! Träffade även Caseys syster och hennes kompis för första gången och de var stört sköna  :D  Jag och C åkte hemåt måndag kväll så kom fram 1.30 imorse!
 
Nu ska jag ut och springa och åka iväg på yoga!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: M

Härligt, snart är du hemma igen! <3.

Svar: Japppp, det var riktigt trevligt! Ses snart <3
Jennie, Eva

2013-06-07 @ 21:21:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0