Caps-Rangers

I fredags hade Casey fixat bästa biljetterna till Caps- Rangers matchen!!!! Var så kul att se allt så nära och dessutom var matchen skit spännande och Caps vann!! =D 
 
I lördags tog jag och Luica en promenad med Toby i skogen sen umgicks jag med C hela dagen, åkte till en club där hans mormor är medlem och sköt lite golfbollar, Toby och Marli hade en playdate. På kvällen åt vi grillat hos hans mormor med Dave och Sandy (hans föräldrar var på besök). Igår tog jag Toby till skogen igen och sen tog jag och C en cykeltur, och kollade på hockey matchen. 
 
 
haha Anna och hennes fam från Sverige var också på matchen och de satt högt uppe och tog kort på oss :D 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Det var typ min helg! Nu är det bara 6 helger kvar! :O :O :O
 
 

Kommentarer
Postat av: Jennie

Finast är du, ich bäst är du oxå <3.

Svar: Tack älsk!<3
Jennie, Eva

2013-05-13 @ 19:40:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0