9 maj

Hejhoppp!! 
Denna vecka rullar också på fortare än fortast. Casey har börjat jobba här nu och hans föräldrar är här och hälsar på denna vecka så igår åkte jag och sa hej till dem. Har kollat mycket hockey denna vecka (washington Capitals- New York Rangers Playoff). Jag och Casey ska försöka få biljetter till morgandagens match!! Nu är sommarvärmen tillbaka igen också :)
 
Tur man har sig en handyman här i USA....
 
Gjorde hummus för första gången i veckan - blev godare än den man köper. 
 
I går blev det en runda på nästan 17km(kunde inte sluta springa)
Ice skating 
Till lunch gjorde jag stuvad spenat och chorizo. Tänkte på lilla farmor när jag åt min spenat:D 
 

Kommentarer
Postat av: jennie

17 km?!! Tur att du springer för oss båda ;) själv dör jag ju typ när jag springer till bussen hahah!! :D skönt! Kul med vääärmeee, här regnade det igår.:/ puuuuuss gull!

2013-05-10 @ 11:44:32
Postat av: Evis

Jag ska allt "lära" dig att springa när jag kommer hem babe!! Jag behöver någon att springa med! Ska bli 30 grader idag- PHJUUU! PUSSSS love!

2013-05-10 @ 14:38:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0