Pennsylvania 14-16 juni

Förra helgen åkte jag till PA en sista gång innan jag lämnar USA. Casey följde med mig och vi bodde hos Sue & Gene. Hade en bra helg, shopping, relaxing, buggy ride med amish-grannarna och på söndagen hade Sue fixat att alla släktingar kom över för att fira fathers day, deras anniversary day och att jag ska åka. =) 
 
Kan inte fatta att jag bara har 4 dagar kvar i DC. På måndag bär det av till Californien för 4 veckors efterlängtad och välbehövlig semester. 
 
(lägger upp bilder från förra veckan också)..
 
 
Min yoga buddy! 
 
KOLLA TOBY's FACE HAHA 
 
 
 
Självklart fick jag stå för middagen (köttbullar) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Älskar Sue& Gene's grannar. De är såååå trevliga och snälla - och det är inte många som har fått åka med en äkta buggy :D 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0