Värmebölja

Den här veckan började med en jäkla värme. Har varit 28-35 grader sedan i måndags... Ska inte klaga men de är sååå kvavt också och de enda jag vill ha är en kall sjö/hav att kunna svalka sig i.. Eftersom vi renoverar altanen har jag ju ingen stans att ligga ute i heller... :( 
 
Igårkväll åkte jag och Felix till Georgetown - Sverige känslor!!!! Så mycket uteserveringar och proppat med folk. Har även sprungit alla dagar men idag när jag sprang 13km med Solmaz fick jag gå sista halva kilomentern - kändes som min kropp brann inifrån, så obehagligt! 
 
Ikväll åkte jag och träffade Mathilda och hennes mor och bror som är på besök, så mysiga :D 
 
Jag och Luica i söndags
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Embassy of Sweden - best location
 
VAAAARMT - hittade en liten skuggplats 
Åkte och köpte mig en blender idag- kan inte fatta att jag varit utan smoothies så länge!! 
 

Kommentarer
Postat av: Jennie

ååååååååh min fina bejb, saknar dig såå! Ser så jävla gött ut med värme! :D:D :D:D

Svar: PUSS BABES saknar dig så mkt också! Det är skönt, och inte skönt....haha!
Jennie, Eva

2013-04-11 @ 10:46:25
Postat av: eva

Skick hit lite värme vettja, fortfarande mammeluck-väder här. Jodå har också fikat ute i jacka-vantar och sittunderlägg. Men snart så...vårblommorna i stugan har kommit fram, men här i stan är det mest skitigt, grusigt och trist. Tur man har I.C.A att vara på där är det soligt inne och i sinne....hahahahaha!! Ha det gött i värmen Eva.

Svar: Ni kan få lite värme faktiskt-VARSÅGOD!! Här är det Cherry blossom - SÅ FINT! ha haaa vilket skämt Eva....Men du får jobba på - din semester kommer så småningom!:)
Jennie, Eva

2013-04-11 @ 17:23:33
Postat av: M

Nu känner jag igen dig! Blender! Kanoners!! Kram!!

Svar: Ja äntligen!!
Jennie, Eva

2013-04-11 @ 22:20:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0