Snabb vecka tjohej

Denna vecka har bara rusat iväg - tacka gud för det! 
 
Fick äntligen träffa min lilla Linn igår igen och även idag:) Vädret i DC är så nice nu så de går inte att klaga. Helgen ska bjuda på 20 grader och sol och till veckan ska det bli 26 grader! (?) wiehooo
 
I eftermiddags kom Linn över med sina hostkids så de kunde leka med min tjej - de hade verkligen skit kul förutom att lilla söta killen var LIVRÄDD för Toby.. haha!! Jag gjorde storkok medans de lekte- Köttbullar, potatis, sås, broccoli och lingonsås bjöd jag på idag. Efter jag slutade tog jag och L en promenad och bara snackade om allt och inget. Varför bor vi inte så här nära varandra jämt?! 
 
 
Broccolisoppa en gång i veckan - har även köpt Wasa knäckebröd,SÅ GOTT!
 
Åkte och yogade lunch pass idag- Älskar hon som har torsdags lunch - googla Mimi Rieger så ser ni, grym! Hon hade precis kommit hem från att ha varit i Sverige och yogat! :D
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0