Helg i Southport - North Carolina

I fredags kväll åkte jag och Casey till hans föräldrar. Det ösregnade hela vägen - tog ca 7h att komma dit. Hans mamma hade skrivt en söt liten välkomstskylt:D Tror vi kom fram runt 2.30 så somnade direkt. På lördagen tog vi oss en cykelltur i området. De bor super fint men självklart var det sämsta vädret på länge just denna helg. Åkte och slog lite golfbollar... tro det eller ej men jag tyckte det var kul - kanske för att jag aldrig har lyckats träffat en boll förut.. På kvällen gjorde jag och Casey köttbullar, mos, sås och så bjöd vi över hans gudföräldrar. Lingonsylt hade vi hittat på Whole food. Alla tyckte det var sååå gott (vilket det var så klart hihi). 
 
På söndagen åkte vi till vattnet och åt brunch och sen åkte vi till havet, det var inte så mkt att se när det var så kallt men kanske hinner tillbaks innan jag ska hem till Sverige (hoppas)!! Åkte till Wilmington och strosade runt, det var en bilmässa så vi kollade på de, åt glass i stora lass osv. Åkte även till hans kyrka. De är absolut INTE som kyrkor i Sverige - de hade ett band som spelade massa musik osv. På kvällen åt vi grillat kött, bakpotatis osv. Synd att helgen går så fort... Imorse kl 5 skjutade C mig till flygplatsen i Wilmington och först mellanlandade jag i Atlanta och tillsslut i DC. Söta Mathilda kom och hämtade mig på flygplatsen.
 
Tack för en mysig helg Casey, Sandy, Dave & Marli(och alla andra jag träffa) :D 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: eva

Jag förstår din kluvenhet;o)
Går inte ta miste på det när man ser bilderna. Härligt! Själv tar jag ett pass om några timmar på byns lilla ica. Varför har ni inte xxx, det har ju andra ica...det är ju samma ägare. Varför???
Ha det gött lilla globetrotter. Kram

Svar: jaaaaa :( Det var riktigt härligt. Ha haaa, de där känner jag igen hörredu!! Annars då, inget nytt i lilla KGA?
KRAM ha en bra vecka <3
Jennie, Eva

2013-04-23 @ 09:18:30
Postat av: Jennie

ÄLSKLING! Du är finast finast finast, och söööööt när du cyklar hihih :D Ser ut att ha varit rikitgt skönt, de var du värd!! :) Nu kommer tiden gå läskigt fort tror jag, så njuuuuuut av sista tiden, men våååååga INTE glömma att komma till mig, jag ska krama ihjäl dig! PUSS

Svar: ÄLSKLING- DÅ är vi två;) hihihiii man blir som man umgås, eller?;) JAAA tiden går för fort just nu.. Men blev genast glad när du skrev att jag måste komma och hälsa på dig, för det MÅSTE jag. Är väl lite skamligt att jag varit i London i ett dygn bara?! KRAAAM PUSS ses snart älskade bästa vän!
Jennie, Eva

2013-04-23 @ 11:29:41
URL: http://jesq.blogg.se/
Postat av: Jennie

det blir man vetdu hjärtat! ;) hahah. Klaaaaaaaaart du måste hit, plus att du inte haft de bästa upplevelserna av london än, så det ska vi fixa i sooooommmaaar! fattar inte hur jävla längesen jag fick krama på dig, biuuuuuuuuh! <3

Svar: JAAAAAAA CAN't WAIT!!!! <3<3<3 !!! PUSSS saknar dig så mkt!
Jennie, Eva

2013-04-24 @ 20:10:16
URL: http://jesq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0