10 månader i USA!!

 Idag firar vi 10 månader i USA. Jag må säga att jag har gjort så grymt mycket saker. Utforskat USA ännu mer än vad jag hade gjort innan. Träffat världens bästa och underbaraste människor. Nu är vädret tillbaks till normala temperaturer, 20-25 grader, vilket jag föredrar istället för 30-35!! 
 
Denna vecka har jag mest tränat, lagat massa mat, träffat lite folk osv.. Allt är som vanligt alltså!
 
Bakade bröd i tisdags- super gott och nyttigt!
 
 
Jag har tagit Tobster till skogen mycket:)
 
 
 
Från morgondagens sköna promenad i skogen
Just chillin
Mango, apelsin och banan smoothie - den ni! MMM

Kommentarer
Postat av: M

Så mysigt! Kram!

Svar: Kram kram!!
Jennie, Eva

2013-04-27 @ 07:23:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0